S aktivním životem a spoustou zájmů neztloustnete !

Rubrika: O potravinách
Autor: Lenka Drottnerová

 Celkově z uvedeného množství 690g – cca 16 ks palačinek : E 5786, B 44 g, S 203 g, T 43 g, vl 5 g


Další články z rubriky O potravinách

U mě v kuchyni - zásoby ve spíži

Slibovala jsem letos několik webových novinek a teď konečně přicházím s další z nich. Na konzultacích se mě často ptáte, kam chodím kupovat jednotlivé potraviny, co si nakoupit do zásoby, jak vyřešit rychlou svačinu když nemám nic připraveno, čím ochucovat a zahušťovat při vaření, co si dát, když mám chuť na sladké, co domácí pečení a spoustu dalších podobných otázek. Rozhodla jsem se tedy, že postupně sepíšu takový malý seriál o tom, jak tohle všechno dělám já u mě v kuchyni. Vždy chci po svých klientech, aby si hledali ve stravování vlastní cestu, našli si recepty, které jim chutnají a na konci programu kompletně zvládli si sestavovat vlastní jídelníček podle svých potřeb. Proto ani tento seriálek nemá to být „návod jak to dělat správně", ale chtěla bych, aby vám byly tyto články inspirací a pomohly se vám zorientovat ve světě zdravé výživy tak nějak více prakticky. Toť vše na úvod a začínáme :)

Náhrady masa

Jestliže chceme, aby naše tělo bylo stále zdravé a vitální, je důležité mít rozmanitost v naší stravě. Uvedli
jsme si, že je rozumné, abychom se stravovali vyváženě i z hlediska příjmu masa a dalších živočišných výrobků.

Pokud se zeptáte, co většina lidí konzumuje k obědu, k večeři nebo k snídani, zjistíte, že to jsou
převážně výrobky z masa nebo uzenin. K tomu si dají nějakou přílohu buď v uvařeném stavu, nebo formou studeného bufetu.

Newsletter





Přihlášení

Facebook
Sponzorovaný odkaz:

Doporučujeme:

 

 

Školící středisko