Zbavte se bolesti zad během 7 minut

Rubrika: Sportem ke zdraví
Autor: Rudolf Novák - úvodní konzultace ZDARMA

Zbavte se bolesti zad během 7 minut

Trápí vás bolest zad? Mám pro vás 7 jednoduchých cvičení pro zbavení se bolesti zad, které se dají zvládnout během 7 minut. Tyto cviky jsou zaměřeny především na bolavá bedra.

1. Protažení podkolení šlachy
Pro toto cvičení si lehněte zády na podlahu. Natáhněte jednu nohu rovně pro protažení podkolenní šlachy. Držte 30 sekund a totéž opakujte s druhou nohou.


2. Sed se spojenými chodidly
Sedněte si na zem a dejte chodidla k sobě. Držte se za kotníky. Vydržte v této pozici po dobu 30 sekund, poté si dejte pauzu 10 sekund a pak znovu držte 30 sekund.


3. Koleno k hrudníku
Lehněte si rovnými zády na zem. Přisuňte koleno k hrudníku a držte po dobu 30 sekund. Opakujte cvičení s druhou nohou.

4. Překřížení nohy
Zatímco ležíte na zádech, překřižte jednu nohu přes druhou a držte. Důležité je při překřižování nohy držet záda stále rovně. Držte tuto pozici 30 sekund a poté to opakujte s druhou nohou.


5. Protažení sedacího nervu
Lehněte si na záda a držte jednu nohu v úhlu 90°. Chytněte druhou nohu a překřižte ji přes tu první. Držte opět po dobu 30 sekund a poté vyměňte nohy. Nejlépe jak si lze toto cvičení zapamatovat je představit si, že sedíte na židli s překříženou nohou - akorát, že ve skutečnosti ležíte na zádech.


6. Protažení kvadricepsu
Lehněte si na bok a stáhněte vrchní nohu za vaše záda. Držte 30 sekund, poté se otočte a proveďte to stejné na druhé straně a s opačnou nohou.


7. Výpady
Udělejte krok jednou nohou vpřed. Zadní noha by měla být rovně za vámi. Držte po dobu 30 sekund a pak opakujte na druhé straně.


Další články z rubriky Sportem ke zdraví

Co dělat, aby svaly rostly

Je mnoho povolaných, ale málo vyvolených!

Pravděpodobně nebude těžké najít sportovce, kteří se potýkají s problémem starým jako lidstvo samo. Je jím snaha o získání větších, silných svalů a to nejlépe s minimálním množstvím tuku. Pevné a pružné tělo s „mohutnými" svaly však již dávno není žádoucí jen u výkonnostních a vrcholových sportovců, kteří usilují o dosažení co nejlepších výsledků. Moderní trendy současnosti motivují i běžnou populaci sportující jen příležitostně nebo také pravidelně (pouze ale na rekreační úrovni) k jedinému cíli - dosáhnout určité míry kondičních schopností a mít hezkou postavu s přiměřeně rozvinutým svalstvem.

5 důvodů proč shybovat

Shyb nebo-li přítah je skvělý cvik, který dokáže posilnit celou vaší horní část těla. Shyb je velmi všestranný a je důležitý především z toho důvodu, že zapojuje širokou skupinu svalů a také spouští uvolňování růstového hormonu. Je to skvělý prostředek pro získání síly pro horní část těla a také základní cvik, který musíte zvládnout, chcete-li se v posilování s vlastní váhou posunout dále na obtížnější triky. Takže zde je 5 důvodů proč jsou shyby tak skvělé:

Sportem jako prostředek k osobnímu rozvoji

V poslední době mi v hlavě utkvělo jedno důležité téma, se kterým se chci s vámi nyní podělit. Jedná se o využití sportu při rozvoji svých psychických schopností. Sport je skvělým pomocníkem při hubnutí a prakticky nezbytný pro formování postavy, zlepšuje naše fyzické zdraví a představuje mnoho dalších důvodů.

Newsletter





Přihlášení

Facebook
Sponzorovaný odkaz:

Doporučujeme:

 

 

Školící středisko